سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

نویسنده:

ممدیستریو


کیک اف

سزارو و ریکوشی مقابل ریج هالند و شیمس
اواخر مسابقه ریکوشی با زانو رفت تو صورت ریج هالند و به همین خاطر او دیگه نتوسنت به میابقه ادامه بده. شیمس هم به تنهایی مسابقه داد و پیروز هم شد!
برنده : شیمس و ریج هالند


شوی اصلی :

مسابقه سر تایتل تگ تیم اسمکدان
اواخر مسابقه بین دو تیم درگیری ای پیش اومد که اوسوز موفق تر بود. جی و جیمی به حریفان سوپر کیک زدند و اخر هم با تری دی کار رو تموم کردند
برنده : اوسوز


مکینتایر مقابل مدکب ماس
با خواننده های تم دی وان مصاحبه ای شد که اونا گفتند امروز روز خاصیه و ما سورپرایز داریم.
درو مکینتایر‌ از بالای تاپروت اویزون بود اما یه دفعه به خودش اومد و مدکب که بالاش بود رو انداخت پایین. بعد هم دورخیز کرد و کلیمور زد.
پیروز : مکینتایر


مصاحبه با کوین اونز. اونز گفت مسابقه با بیگ ای و ست بد بود، لشلی اضافه شد و بدتر شد. حالا هم براک لزنر اضافه شده. این دیگه چه مصیبتیه. دیدید که اون با رفیقم سمی زین چی کار ‌کرد. نمیدونم. بهتره با ست صحبت کنم.
مسابقه سر تایتل تگ تیم راو

ار کی برو مقابل استریت پروفیتس
مونتز فور بالای تاپ روپ بود میخواست بپره که رندی اورتون بهش مشت زد. اون بالا یکمی درگیر شدند که مونتز موفق تر بود و رندی اورتون افتاد. مونتز پرید که رندی جاخالی داد. بعدش هم نمیدونم چی شد که مونتز فورد روی هوا پرت شد و سوپر ار کی او دریافت کرد.
برنده : ار کی برو

بعد از مسابقه دو تیم به هم دست دادند

مصاحبه با مکینتایر. مدکب و کوربین به او حمله و کتک بارونش کردند. سر درو رو گذاشتن لای صندلی و او رو زدند. به طوریکه پیرس اومد و درخواست اوردن دکتر رو کرد!

تصاویری از بیانکا بلیر پخش شد

مصاحبه با براک لزنر. براک گفت که خانم ها و اقایان من براک لزنر هستم و به لطف وکیلم پل هیمن یه کشتی گیر ازادم و هرکاری دلم بخواد رو میتونم کنم. امروزم با کمربند میام بیرون. این پیشبینی نیست و اسپویله.

میز مقابل ادج
اواخر میابقه ماریس با کیف ادج رو زد که داور ندید. همون لحظه تم ورود همسر ادح یعنی بث فینیکس پخش شد و او برگشت! ماریس در رفت و میز با عصبانیت و خشم با فینیکس بحث میکرد. همینکه روش رو ورگردوند از ادج اسپیر خورد
برنده : ادج

مصاحبه با ام وی پی و لشلی. ام وی پی میگه همه از براک میترسن جز لشلی چرا که او هم مثل براک لزنر قدرت داره. بابی از حضور براک تو مسابقه ناراحت نشده. لشلی گفت که من با هرت لاک امروز لزنر رو تسلیم میکنم.

مسابقه سر تایتل زنان راو

بکی لینچ مقابل لیو مورگان
اواخر مسابقه لیو میخواست با فت لاینر کار بکی و تموم کنه که بکی خودشو با طناب گرفت. بهدش هم لینچ با زدن من هندل اسلم کار رو تمام کرد
برنده : بکی لینچ

مصاحبه با ست رولینز. ست رولینز اعتراض داره و میگه این مسابقه من بود. قرار بود یک به یک باشه مگه من نبودم که اون قرارداد رو از بالا برداشتم؟ بعدش کوین اومد چیزی نگفتم. بعدش لشلی خودشو نخود اشمون کرد. حالا براک. یه تفاوت بین ماست و اونم اینه که من ست هستم میبرم و حقمو پس میگیرم.


مسابقه سر تایتل wwe
براک لزنر مقابل بیگ ای مقابل لشلی مقابل رولینز
بیگ ای و لشلی رفتند بیرون و براک لزنر از ست و کوین با ژرمن سوپلکس پذیرایی کرد. بیگ ای با کلوزلاین براک رو پرت کرد بیرون و لشلی هم اون رو زد. بعدش براک جلوی دیوار تماشاچیا بود که لسلی به او اسپیر زد و دیوارم خورد شد روی براک.

لشلی اومد داخل و کوین رو زد. بعدش کوین اونز و ست رولینز با همکاری همدیگه تونستند مجموعا 4 سوپر کیک به لشلی بزنند (یکی کوین. یکی ست. یکی هم دبل سوپر کیک) براک لزنر بلند شد که ست روی اون پرش کرد و ناموفق بود اما کوین با پریدنش تونست براک رو زمین گیر کنه.

ست رولینز و کوین با برداشتن پلکان به سر لزنر و لشلی ضربه میزنن. ست و کوین میخواستند به بابی لشلی روی میز دبل سوپلکس بزنن که موفق نبودند.

یه دفعه بیگ ای اومد با یوریناگی بابی رو روی میز خورد کرد. بعدشم کوین به او سوپر کیک زد و فرستادنش داخل رینگ. براک لزنر رو گرفتند و دبل دی دی تی روی براک اونم روی پلکان فلزی!

کوین اومد داخل و به بیگ ای پاپ اپ پاور بامبش رو زد اما بیگ ای تسلیم نشد. بعد رفت بالای طناب و روی بیگ ای پرید اما بیگ ای با زانو بدل کرد. یه دفعه ست رولینز از نا کجا اباد با فراگ اسپلش دخل بیگ ای رو اورد و پینش کرد اما بازم ناموفق بود.

 براک لزنر با عصبانیت اومد داخل و به همه کسایی که اونجا بودن اف فایو زد! یه دفعه براک از بابی لشلی یه اسپیر سرعتی خورد که در ثانیه اخر کیک اوت کرد. بابی لزنر رو بلند کرد و با سابمیشنش یعنی هرت لاک اونو تا مرز تسلیم شدن پیش برد که بیگ ای نذاشت. بعدشم بیگ ای به لشلی بیگ اندینگ زد.

نوبت بیگ اندینگ زدن به براک بود که لزنر بدل کرد و به بیگ ای اف فایو رو زد. بلافاصله با پین کردن خودشو قهرمان تایتل wwe کرد!
برنده : براک لزنر

پی پر ویوی دی وان با خوشحالی براک لزنر به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

بهرام
ساعت14:08---12 دی 1400
سلام چرا دانلود دیگه نمیزارین و‌من کجا دانلود کنم؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام داداش. شرمنده سایتهای دانلود برای من فیلتر هستند. باید توی تلگرام دنبال دانلودها باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 12 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر